
Interim Officemanager Omgevingsraad Schiphol – per direct
Maandag 27 februari 2023
Hoofddorp, 32 uur, 5 maanden (optie tot verlenging)
Hier kom je te werken
De Omgevingsraad Schiphol (ORS), richt zich op beleid met betrekking tot leefomgevingskwaliteit, maar ook op het leveren van maatschappelijke inbreng in concrete hindermitigatie projecten.
De ORS bestaat uit bewonersvertegenwoordigers, experts/wetenschappers en een brede maatschappelijke schil. De ORS heeft een ondersteunend bureau. Het ondersteunend bureau fungeert als secretariaat van de ORS en faciliteert participatietrajecten.
Voor het ondersteuningsbureau van de Omgevingsraad Schiphol (ORS), zijn we per direct op zoek naar een Interim Officemanager (32 uur p/w) om de lopende werkzaamheden op te vangen en de transitie naar de Maatschappelijke Raad Schiphol (MRS) per 1 juli 2023 te ondersteunen.
Wat ga je doen?
Als officemanager werk je binnen het ondersteunend bureau van de ORS voor de voorzitter, secretaris en projectmedewerker(s).
In deze rol ben je de spin in het web en ga je zowel secretarieel, financieel(administratief) als organisatorisch aan de slag om daarmee het secretariaat te ontzorgen.
Naast de reguliere secretariële werkzaamheden, handel je ondermeer facturen en vergoedingen af, beheer je het (digitale) archief, inclusief archivering in iBabs, beheer je het leden- en adressenbestand, ondersteun je in de organisatie van overleggen, vergaderingen en bijeenkomsten, ondersteun je in het onderhoud van de website en ben je aanspreekpunt voor facilitaire diensten.
Wat breng je mee?
Het gaat om een tijdelijke afwisselende functie in een maatschappelijke, publieke en politieke omgeving die vraagt om een ervaren, veelzijdige en flexibele officemanager, die:
- bij voorkeur ervaring heeft binnen de publieke sector en met de Rijksoverheid.
- een Hbo werk- en denkniveau heeft.
- ervaring heeft met Outlook 365 en bij voorkeur met iBabs.
- de Nederlandse taal uitstekend beheerst, zowel mondeling als schriftelijk.
- georganiseerd werkt, nauwkeurig, flexibel en resultaatgericht is.
- graag in een klein team werkt binnen een maatschappelijke publieke omgeving en die makkelijk communiceert met de vele belanghebbenden.
Wat bieden we jou?
- Een leuke afwisselende rol binnen een klein team voor 32 uur.
- Voor deze rol geldt een uurtarief van maximaal € 60 per uur excl. BTW.
- Gezien de aard van de functie, kan er flexibel gewerkt worden gemiddeld 2 dagen vanuit kantoor, en 2 dagen vanuit huis.
- Het kantoor in Hoofddorp is goed bereikbaar met zowel de auto als het OV.
Interesse?
Stuur dan z.s.m. je CV met een begeleidend schrijven, met daarin ook je beschikbaarheid en uurtarief naar werving@omgevingsraadschiphol.nl. Dan nemen wij snel contact met je op.
Voor meer informatie over de Omgevingsraad Schiphol, verwijzen we je graag naar onze website.
Bij vragen kun je contact opnemen met Gert Jan Hermelink, a.i. secretaris van de ORS, via gjhermelink@omgevingsraadschiphol.nl.
Wij werken niet met recruiters voor de invulling van onze vacatures